reklam

 

Vážení návštevníci, hostia a klienti.
Vzhľadom na aktuálnu situáciu týkajúcu sa preventívnych opatrení šírenia 
koronavírusu (COVID-19) budú Košice Hotel a reštaurácia Košice 
ZATVORENÉ  OD 16.3.2020 až do 14.4.2020.
Chceme tak predchádzať a neprispievať k šíreniu nákazy.
Zároveň chceme chrániť našich zamestnancov a ich rodiny, 
a zachovať sa zodpovedne voči verejnosti a našim hosťom.  
Ďakujeme za porozumenie.
 
 
Dear visitors, guests and clients.
In view of the current situation regarding the spread of coronavirus (COVID-19) 
we would like to inform you, that Košice Hotel and restaurant Košice 
will be closed from 16.3.2020 untill 14.4.2020.
We want to prevent and not to contribute to the spread of infection. 
We also want to protect our employees and their families, 
and to act responsibly towards the public and our guests. 
Thank you for your understanding.

Kongresy a školenia

Fotogaléria
kongres_KH

Konferenčná a spoločenská sála Alžbeta ponúka útulne a moderne zariadený priestor. Výhodou sály Alžbeta je variabilita priestoru podľa potrieb klienta a typu eventu. Využitím mobilnej steny je možné vytvoriť dva akusticky nezávislé a izolované priestory, sálu Alžbeta I. a Alžbeta II. Pri rôznych typoch sedenia tak vieme zabezpečiť akcie s kapacitou 20 - 150 účastníkov. Elegantnú sálu počas dňa zalieva denné svetlo. Technické a interiérové vybavenie na vysokej úrovni a najmodernejšia klimatizačná technológia vytvára ideálne podmienky na realizáciu podujatí.

Multifunkčná kongresová a spoločenská sála Michal je dimenzovaná na kapacitu až 200 osôb, pričom ponúka bohaté možnosti variability a dispozičného riešenia umiestnenia sedenia, občerstvenia i tanečného parketu. Sála Michal je priestor vhodný na realizovanie spoločenských, firemných a iných akcií. Veľkoryso vybavený interiér je po estetickej i technickej stránke predurčený našim klientom poskytnúť najvyššiu kvalitu a komfort.

Spojením oboch sál vzniká priestor, ktorý poskytuje maximálne zázemie pre priebeh väčších firemných, či spoločenských akcií, akými sú konferencie, či kongresy. Môžeme sa pochváliť organizáciou domácich, ako aj medzinárodných podujatí menšieho i väčšieho charakteru. Príkladom sú spoločnosti ako Apple, USS, Winners, Asice, Poradca podnikateľa, Poštová banka, a iní. Kongresové centrum je možné prispôsobiť podľa počtu účastníkov a typu sedenia. Akcie v nich môžu prebiehať paralelne vedľa seba, pričom sú úplne nezávislé alebo vytvárajú priestor na organizovanie jednej veľkej akcie.

Radi s Vami prekonzultujeme všetky Vaše predstavy a požiadavky. V prípade záujmu o preverenie termínu, osobné stretnutie, či obhliadku priestorov nás, prosím, kontaktujte vopred na 0918 608 831, 0918 804 716 alebo emailom na obchod@kosicehotel.sk.

VIRTUÁLNA PREHLIADKA PRIESTOROV

REZERVÁCIA PRIESTOROV